att göka en soffa...

... skulle man kunna tro att jag gjorde... men jag försökte dra ut en kabel... hmm... lät väl sådär det där, men ni förstår!
så, inget internet around these days (internationell annie, försöker fånga en bredare publik), så dåligt med bloggning från min sida... suck.

Senaste nytt:
Emma har inte gjort nånting!
Jag har varit på personalfest, åkte buss dit, 31 karlar och jag som ensam jänta! Jag var inte så missnöjd. Kvällen började således bra och bättre blev det när jag upptäckte att det om bjöd på var ingen mindre än min goda vän Mr. Roberton! Mums sa jag! En jacka och ett halsband mindre... haha, sjukt skoj!
Hej frysen!
Grillning, söta Axel, oscar och allmänt bus stod på schemat när jag återhämtat mej på lördagen. Fett nice det också!

Nu är jag hemma hos min bästa Emma där man har mumsat lyxigt kaffe och gottar sig i internets magiska värld, herrguuu, va mycke tok som finns på nätet! FY!

Jag, Elin och Carro har iaf bokat vårat förmodligen (förhoppningsvis) kaotiska resa till Kräkland i Augusti, gaaaaaaaaaaaaaah! My ladies! Jag längtar sam bara attan!

Nu ska jag se vad Emma pysslar med i köket!

Pussen

Kommentarer
Postat av: carro

wohoo! bara 2 månader kvar vettu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback