Ja, det är roligt nästan jämt...

Hej hej hallå!

Det är körigt... busy busy...
Har iaf träffat 2 av mina gamla flicke-busar på ett glas vin i onsdags, mysigt värre!
I fredags vankades återigen fest med mina andra girls... orginal-girlsen! Vi ser fram emot ett galet Uddevalla! Berättar mer om det vid senare tillfälle.

Igår var det lördag och paniken över att jag inte hade nåt tjusigt att ha på mej på ungens konfirmation (idag) kom över mej. Hysterisk shopping-panik i birsta och en vit/blå klänning inhandlades. Jag får nästan sillis-look i den, tackar!

Så, idag, konfirmation... Upp tidigt som satan för att fixa lillasyster och hennes söta vän Joffies hår... och jag själv skulle väl se hyfsat respektabel ut... + in med pajer i ugnen och diverse annan förberedning... apu apu!
I kyrkan var det väl som vanligt... massa dravel och sekt-liknande beteende. (Jag kommer att hamna i helvetet för det här...) Höll på att dö av garv när prästen verkade vara som besatt av att pilla på alla oblater i skålen under nattvarden! Haha, varför liksom? Vem vill äta dom då? Märkliga präst...

Nu har vi tryckt i oss mat så magen är uppsvälld. Lite extra kaffe på det här och stödvila så ska man nog vara i fas igen!

Gävle ikväll och imorgon! Sista "lektionen" och klipptid! Jag hoppas på fiiiiiiint väder så jag å carro kan mumsa glass i solen och fira sommaren!

Puss

(kan tänkas att bilder kommer inom kort)

Kommentarer
Postat av: carro

fint väder är det garanterat! jag hoppas bara att mitt öga inte lider!

Postat av: Perra

soligt värre här ;)

2007-06-04 @ 11:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback