Bakis bakis bakis

Annie säger:

yiövbihyöv hömb öknhujpl

Annie säger:

hjälp mig

Elin säger:

me vad?!

Elin säger:

huvudvärkstablett?

Annie säger:

jaaaaaaaaa

Elin säger:

självmord? u name it!

Annie säger:

tvätta min kropp, borsta min tand, bädda, städa, dö

Annie säger:

helst i den ordningen

Elin säger:
oki...jag får väl komma snart å hjälpa dej...

Hon är minsann en riktig kompis!
Ska köpa mig en pin (dubbel bemärkelse, haha!) på måndag där det står "Rör inte min kompis!" och ha på min jacka. Tjusigt och so true... so true ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

tur att du ar henne :)

Postat av: Elin

Va mysig du e som skriver så fint om mej!
Klart jag alltid ställer upp på alla dina behov!=)
Puss

2008-02-02 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback