Bloggning

Jag har inte bloggat på ett tag, låg lite efter, kändes jobbigt att återberätta så sent så nu kom jag fram till att det behöver jag ju inte göra, så då gör jag inte det!

Men sicken otroligt tråkig dag att blogga om idag då! Jag har inte gjort ett piss... varit bakis efter att jag och Thomas hade kvalitets-tid med varandra igår så det blev en middag som ledde till läskning som ledde till ett glas på interpool som avslutades på heartbreak med alla små studentskor, apuapu! Går man ut med en karl och dricker samma sak i samma takt... då blir man bakis kan jag sammanfatta det hela...

Nu ska jag återgå till att göra absolut ingenting! Alla har flytt gävle-fältet för diverse andra städer den här helgen, Stockholm, Sveg, Åre, Fagersta/Söderbärke, Arboga, Sundsvall.... vad sysslar ni med?! Kom tillbaka, jag är själv!

PUSS losers

Kommentarer
Postat av: Linda den danska

Yo sistah! Jag vet vilka du kan va med! Gå och hälsa på Alice o Rolf, de har ju besök av världens bästa mormor med tillhörande hund (monstret Lorenz) Borsta tänderna o hoppa iväg.
Puss

2008-02-23 @ 09:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback