Körigt!

Idag har man varit flitig!
Var upp tidigt och gick på intervju, gaaaaaaah! Jag vill ha jobbet, jag är snäll... och ganska trevlig, och ibland kan jag dra vitsiga skämt... hallå Jo, kom igen.... ;)
Sedan har man tvättat som en dåre, svart är min färg, jösses!
Sedan stogpluggning på schemat och det har jag baske mig gjort heeeela dagen, nu är jag klar, hunnit röja undan lite här hemma också så girlsen kan komma hit å glo på McDreamy...habbahabba...

Hey! Igår strosade jag å Carro runt på stada och fixade å köpte det sista inför den stora maskeraden nästa helg, weeeee, längtar! Vi kommer vara så tjusiga, I bet ya! Tack Josse för hjälpen med öronen, supert!



Undra just vad jag ska vara...? Hmm, klurigtklurigt!

Vad kan man mer klä ut sig som? Min promenadvän är kluven... eller ens kluven, snarare förtvivlad över att inte veta vad han ska vara, några förslag? Han är en karl och kan säkert kan klä ut sig till vad som helst... kanske inte basketspelare för då måste han gå med styltor hela dagen... men andra tips kanske?

PUSS knubbisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback