Tänkte bara gnälla lite

Jag är trött
Jag har lite ont i huvudet
Jag har lite ont i magen
Kanske är jag nervös?

Nu ska jag snart ut på promenad med Carro, kanske blir jag lite mer pepp å pigg då... Jag tror att jag är bakis än, det är ju aldrig ett bra tecken såhär på måndageftermiddag.

Puss    (för att jag helt enkelt säger så till folk, till höger å vänster, hit å dit, även om man inte får tillbaka det men va fan, sån är jag! Alla är inte som mig, det gör inget, men man får fan inte börja ändra sina kramar till puss för att sedan ändra tillbaka! visst? ville bara vädra det, så!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmmm *PUSS* det får man ge & säga jämt, till mig iaf, speciellt från dig :) Och nu vill Sanna busa med dig så pallra arslet hitåt ....

Postat av: Isa

Ja Annie, blev du nå piggare av prommisen? =)

2008-10-21 @ 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback