Ny TV!

Me I'm so happy!
Min nya TV kom idag, weee! Jag fixade lite spaghetti och köttfärssås och vips så hade man lockat hit två karlar som installerade allt, yes!
Denär superfin och superbra, hihi. Under själva installeringsprocessen frågade fixar-Marcus om jag hade en sån sladd, en sånsladd, en sån film, en utgång här, en kabel och gud vet allt! Jag gav honom tydligen åtskilliga vettskräma blickar efter varje fråga. Han insåg min ovetskap och föreslog att vi nån dag ska till Claes Ohlson och fixa dona, puh! Jag gillar teknik och vill gärna ha det mesta men jag kan inget... vill bara ha och att andra ska fixa åt mig! Ofta löser det sig även så, är man uppenbart förvirrad och hjälplös har jag märkt att förr eller senare kommer en teknikmänniska (oftast en karl, sorry mina genuskorrekta vänner, men det är så!) och löser det hela åt mig. =)
Ja, ni må tro att jag är glad över min nya TV men hör på det här! Jag kunde (Marcus & Fredrik kunde) koppla in mitt gamla Nintendo 8-bitars och jag kan spela mina älskade spel igen, lycka!
Bäst av allt är såklart Bubble Bobble så nu ska jag återgå till spelandet.



Synd att jag ska jobba imorgon, helst skulle jag vilja spendera några dagar med min gamla Nintendo-dosa med bitmärken på sladden och blåsa bubblor i spelets fantastiska värld, men jag tar nog igen det! ;)
(Ps. Ja, jag vet att jag är en TV-spelsnörd, so?!)

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis ännu en gång till teven, å smart att muta karlarna me lite käk =)

Själv så sitter man här å glor teve å väntar till imorrn å fredag! Får hålla tummarna att jag får jobbet i Bryssel så ni kan komma å hälsa på mej!! Saknar dej!

Puss

2008-09-09 @ 14:26:29
Postat av: ungen!

JAG VILL OCKSÅ SPELA!

2008-09-28 @ 13:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback