Vem fan?!

Jag måste nog seriöst byta nr... Jag får ett samtal ikväll, mitt under SATC filmen (suck!), det är ett nr jag inte känner igen men pausar och svarar:

Jag: Hej, det är Annie...
?: Hej, det är Rikard!
Jag: Vem? Va?
?: Rikard.
Jag: Va?
Carro (som sitter brevid mig med superhörsel): Rikard!
Jag: Jaha, hej! (tror att det är ett gammalt ex)
?: Vad gör du?
Jag märker då att det inte är mitt gamla ex varpå jag rodnar, får panik och springer in på toan med telefonen och lämnar Carro och Isa som två frågetecken i soffan...
Jag: Eh... Jag kollar på Sex and the city-filmen så jag är...eh, lite busy... (med dryg stämma)
?: Eh...ok, men jag ringer senare då!
Jag: Ok, hej då...
?: Hej då.

Sedan sitter jag med svettningar och lätt panik över att jag inte har nån aning om vem det är, vem fan är Rikard?! Skönt med en vit helg kan jag lova... apu apu.
Nu har jag precis dragit iväg ett sms, spännande att se om denna mystiske Rikard svarar, jag skulle nog inte gjort det...

SMSet:
Filmen är slut. Jag har slagit i huvudet, vem är du? Annie

Fortsättning följer... eller så gör den inte det, hipp hopp!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det låter ju hur spännande som helst!antar att du redan hitta.se och googlat honom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback