Nu är världens längsta helg över!!!

Sitter bara å väntar på att det ska vara tisdag eftermiddag så jag får åka hem nån gång!
Vill ha julafton nu, nu, nu!!!

Ska plugga imorgon och sen shoppa lite mer julklappar på stada. Jag är inte sovatrött än dock... men det är ju som vanligt...

I fredags myste jag, Elin å Carro här. Gjorde hemmapizza som var tokmumsig! Massa champinjoner och ädelost, smask!
Igår träffades vi återigen här och drack lite och satte oss sedan på det närmsta uteheken "McGilles". Det ligger alldeles vid mej men jag hade aldrig varit där... Lite tacky men helt ok chillhak.

Nej, nu ska surra lite mer med Danne på msn och sen sova... eller i alla fall lägga mej under täcket i sängen och gosa ner mej.

Snart kommer tomten! HO HO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback