Nytt cityrekord!!!

Klockan var 17.24 när jag gick hemifrån för att gå till Nattinatti och lämna igen en film, sedan till stadsbiblioteket och sen en sväng in på Wedins och shoppa stövlar!
Jag var hemma igen 17.41!!! Helt sjukt snabb!!!

Dom har bra rea på Wedins! 200:- rabatt på alla stövlar av deras märke + Don Donna-stövlar! Köpte i alla fall ett par mysiga, lurviga, rediga vinterstövlar som jag hade lagt undan igår. Fisk dessutom 100 :- till i rabatt eftersom jag blev medlem! Bra shopping!
Upptäckte dock att dom verkar vara för stora, särskilt högerstöveln... hmm.
Kanska måste dit imorgon och testa 37or...?

Oj, sicka I-landsproblem!!! Ska hämta täcke och gosa ner mej i soffan. Synd bara att det är så tomt, tyst och tråkigt här nu.... suck!

Pussen på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback