Ja må hon leva!

Ojoj, imorse klev jag upp 09.00 och sjöng för Lindus. Härliga morgonstämma!
Muffins, te, mjölk och ett ljus = supert!

Nu har vi irrat runt på stan och glott på allt nytt. Den nya shoppinggallerian öppnade igårkväll. Mycket bra gjort må ja si! Lite besviken på namnet "in". Sjukt ful skylt också, neongrön! Dessutom är ju gamla gallerian 1891 också "in". Deras skylt var ju sååå fin innan!!!
Jaja, man ska ju inte hänga upp sig på skyltarna, utan istället på vad som finns därinne! =)

Hittade i alla fall en present till Linda som hon själv valde ut... superfin topp i leopardmönster. Vill ha själv ju!!!

Nu bakas det för fullt i lindas kök och jag är förste diskare, känns bra!

Nu ska jag hämta mamma på jobbet och sen blir det tårta, tårta, tårta! 

                                                MUMS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

ät en bit åt mig också!

2006-11-17 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback