Jag blir så arg!!!

Fråga kolon...

Om folk inte har några riktiga problem i sina liv, hittar de på då?!
Jag är ledsen på riktigt men jag får fasen inte utlopp för min nedstämdhet eftersom det "bara" är hjärtat som är ledset! Men helt seriöst, är inte det den jobbigaste smärtan?
Jag vill inte lyssna på andras skit, jag har min egen.... men vad gör jag? Jo, jag lyssnar och jag bryr mej ju faktiskt också men verkar inte få nåt tillbaka... Kanske en stjärna på himlen om man har tur...?
Livskriser hit och dit, en oskriven uppstats, disk som borde diskas, en mage som kurrar och ingen mat!
Jag skiter i det!!!

Ledsen för att det här blir ett så bittert inlägg men jag är bitter! (just nu iaf...)
Har dessutom stått och bakat pepparkakor hela dagen så nu har jag ont i ryggen, inget luktsinne kvar och vill aldrig äta en pepparkaka igen! (ok, ge mej 2 dagar...)
Det är ganska sjukt att jag hela tiden ursäktar mej för att jag är ledsen också, fan, jag hade en för bra uppfostran! "man ska inte känna efter så noga..."  - Mamma

Känner inte att jag får någon riktig struktur i det här inlägget men jag kokar faktiskt lite här, arg är jag också, arg och ledsen!!!
Arg på mej själv, på dej, på dom, på henne, på honom, på rasism, på orättvisor, på långa köer, på regeringen, arg, ARG, ARG!!!

Äh, imorgon är det fredag men jag är nog den enda som inte ser fram emot det...

Förlåt för det här sur-inälgget, ska försöka bätt........ MEN VAD GÖR JAG!!!



Inga mer ursäkter! Låt mej va!


Kommentarer
Postat av: Marina

Snuttan...inte ska du be om ursäkt när hjärtat gör ont!! Alla ha vi olika slags problem som e stora för den enskilde just för stunden, så jag må säga att du e STARK som orkar lyssna på allt runt omkring dig fast du e trasig inombords!!
Ta ett djupt andetag inför fredagen...Du har vänner o familj omkring dig som bryr sig och känner med dig. Man e inte stark för att man bär all skit inom sig...skrik ut allt om de känns bättre för dig:)
När du komme till svallo på lördag ska du få en bauta kram av dess like!!!!
Jag tror på dig, jag vet att du kan..du e´ BÄST!!!
Glöm inte att andas....

2006-12-01 @ 09:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback