Personalfest med Oscar

Tjoho!
Måste berätta om den galet skojjiga personalfesten som ägde rum i söndags.
Vår hemliga destination var Boda Borg. Alla klättrade, kröp och gjorde massa tok.
Sedan bar det av till södra berget och SPA! =) Jag var en lycklig loppa när jag fick reda på det.
Ett gigantiskt vattenkrig började urarta i utomhuspoolen, sjukt skoj i alla fall! Extra bra var det ju at vi hade stället för oss själva så vi fick läska och mysa runt i fred!
Sedan vankades mumsig middag och mer och mer läskeri! =)
För att avsluta det hela med stil åkte vi ner på Brittas och betedde oss precis enligt Espan-standard.
Full, fullare, fullast...
Massa skoj och massa kareoke, jag sjöng också! ojoj....

Sen försov jag mej såklart dagen efter och missade mitt tåg till Gävle, fan, fan, fan!!! Tur att man har världens bäste pappa som skjutsade ner mej i alla fall!

Ska lägga in bilder från festen så alla som vill kan få se lite tok, några bilder bör det dock vara censur på... 

Nu ska jag ringa och kolla med SJ om jag kan få åka hem idag, blir ju tokig annars!!! Jäkla snö!

Tjo och Tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback