Soffan kommer!

Tjohoooo!
Är på så bra humör för om ca 2 timmar kommer min lilla pappa med min nya soffa! =)
Den är stor och skön och har en gigantisk divan, längtar! Det bästa är namnet "fat cat".

Jag och Josse har precis kånkat ner gammäckelbajs-soffan till förrådet, pust! Var jobbigare än jag trodde... Tänker aldrig sitta i den igen, inte ens vid pistolhot! Då tar jag heller golvet!

Har nästan packat allt jag ska ha med mej till Sundsvall i alla fall. Syster-yster a.k.a. "mormor" fyller ju 24 imorgon, weeee! Gammnucka!
Jag har dock inte hittat nån present åt henne än. Hittar lixom inget som duger...
Hennes önskelista var inte till nån hjälp heller:
Trosor
Strumpor
Hårspray
Shampoo
Mössa

Tråååkiga saker att ge bort! Det får hon banne mej köpa själv i så fall!

Fasiken! Märker nu att det verkar som att jag har tappat bortmin kabel till digitakameran, gaaah! Vill ju ladda över bilder och lägga in några här. Blir så less nu...
Kanske Markus har råkat ta med sej min kabel, hade sjukt mycket teknikprylar här när han var här nyss, hmm... Måste ringa och höra med honom... To be continued...

Puss och kram alla små tomtenissar!

Ps. Appropå tomtenissar, har faktiskt börjat pynta lite. Hittade fönsterdekoration på stan. De är som julblommor i guld och matchar allt i mitt sovrum. Eh... det är mycket finare än vad det låter... Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 16 Nov 2006: Annie börjar julpynta...hm. Pöss pöss bejbi! Btw din syster önskar ju sg en mobil oxå. ;)

2006-11-16 @ 21:40:39
Postat av: Emma

Ja, det där var jag de, men det kanske du fattade ändå..

2006-11-16 @ 21:41:46
Postat av: Annie

I år slår jag på stort!

2006-11-17 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback