Tråkigt!

Herreguuuu!
Idag har jag haft och har fortfarande sjukt tråkigt!
Det regnar hela tiden så jag vill inte gå ut så jag streck-glott på Beauty and the geek. BLÄ!

Igår var jag hos Carro och käkade mat och drack vin, sen vidare till lilla Elin där det vankades födelsedagskalas iform av en traditionell förfest!
Carro vart hysteriskt full vilket var så skoj att se, ögonen i kors och hela kitet! haha

Imorgon är det fars dag och jag är så långt ifrån min lilla paps... =(    ...tråk...
Tror i alla fall att syster-yster har fixat present tll honom, i min plånbok ekar det värre än värst!

Snart ska jag laga lite curry-kyckling, enormt sugen på curry, har inte käkat det sen... sen... eh, minns inte ens! Problem... Är ju även sugen på potatis av nån anledning men den matkombinationen verkar ju lite sådär... Får tänka till och prioritera!
HA! Emma! Jag lagar visst mat!!!  Ibland....

Ska i alla fall stanna hemma ikväll och mysa ner mej framför TVn. Är nog ca 127 år sedan jag var hemma en lördagkväll, ojoj, hur ska det gå? Måste kolla nån TV-tablå så jag vet vad jag ska glo på.

Nu currar magen efter curry!

WORD!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men ändå är jag bra mycket piggare än Elin :)

2006-11-11 @ 17:49:31
Postat av: jessica

du kunde göra soppa med potatis och curry.
smarri

2006-11-14 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback