Ännu en dag...

...tillägnad plugg. Återigen har vi varit flitiga! Jag blev otroligt frustrerad när vi gick in på snack om hjärnan och nervceller å shit! Typsikt att jag missade den föreläsningen. Som tur var så satt Anders mittemot mej och skakade på huvudet även han.
Tentan kommer gå åt hell!
Jag och Carro var duktiga och hävde oss upp och tränade i morse också. Pumpade i gymmet med alla andra biffar! (Ja, jag identifierar oss med dom... hihi)
Nu börjar snart Grays Anatomy, skönt att slappa i pallet med lite TV.
Måste dock läsa en (egentligen två) artikel om nåt... vet inte vad, chansar på fritidshem... hmm. Måste seriöst glutta i papperna sen. OJ! Vad jag är helt inne i plugg-världen nu, apu apu! Måste skärpa till mej! Mitt läskar-liv blir ju drabbat! Haha...

Nu TV my darlings!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag blir matt av allt ert pluggande!! när ska ni komma till fagersta och skaka loss?

Postat av: carro

vi är duktiga minsann, men nu får det banne mig vara nog!

2007-04-12 @ 20:36:06
URL: http://carrohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback