Any day! (änny däjj!)

Sicken härlig sol det var idag! Så skönt att ligga ute på terassen och lapa sol! Låg i bikini med Carro, Hanna och Thomas (Han hade dock inte bikini). Trevlig sol, ännu trevligare sällskap! Ja, jag är på grymt bra humör och låt mej va det!
Jag fick tom. sol-märken av bikinin. Det är inte så snyggt men man blir ändå glad eftersom man vet liksom att det tar. Sweet!
Ikväll har jag iaf myst hemma hos Carro med vår gemensamma Lars. Lars Winnerbäck alltså. Vi satt å sjöng med i varsitt hörn av soffan och tryckte i oss en massa snarr! Mumma I tell ya!
Imorgon är det nån sorts labb som står på schemat... vet inte just vad det innebär denna gång, är väl nåt menlöst. Apu, vad jag inte ser fram emot en hel-dag i skolan, blä! Pank som en loppa är man också så det blir inte nån lyxig lunch på skolan. Måste komma ihåg att köpa med mej yoghurt... å kanske en banan... eller känns det lite för lyxigt? haha

Nej, nu ska jag bannemej gosa ner mej extra hårt i sängen, nice!
Vem behöver en karl när man har en laptop som värmer upp sängen så mysigt?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback