Duktig dag!

Joråsatte!
Var i skolan kl. 09.00 imorse och hade en låååång dag framför mej! Skulle sluta 16.00 men så blev lyckligtvis inte fallet! Weee! Fick sluta så pass tidigt så min lilla plugg-grupp tom. hann göra 2 studieuppgifter, flitigt va?! Tycker det är lite tråkigt att vi är hatade av vår förra grupp dock... vi var 8 st, nu är vi bara 4... men dom 4 bästa! Vi klickade inte så bra med resten så såhär fick det bli!

Sedan hade jag ju lovat Carro att följa med henne på BodyPump nån gång (hata!) eftersom hon så snällt följt med mej på spinning (carro hata!). Idag fick bli dagen för BodyPump och det är fan grymt jobbigt! Mina fingrar skakar nu när jag skriver.
Annies tankar under hela pump-passet: "Du blir snygg och får muskler, snygg å får muskler. Jag kan inte vila när inte Carro gör det! Snygg å får muskler. Beach 2007, kämpa din klenis!" Med dom tankarna som hemsökte min hjärna gick det fint. Men det är ju bra mycket roligare med spinning! Jo, så är det!

Direkt efter passet stövlar jag in på Ica för att handla lite rostbröd. Jag är svettig, slut och allmänt äcklig! Men så tänker inte jag... jag tänkte: "Jag är snygg och har muskler!" Dom tankarna försvann fort när jag ställde mej i hissen där det finns en spegel... haha. UGLY!

OJ! Har ju glömt att berätta att sommarens första grillning skedde i Lördags innan jag pallrade mej iväg på jobb. Vi var hemma hos Perras kompis Thomas. Trevlig värre! Synd bara att vi var lite sega i starten vilket resulterade i att jag fick kasta i mej maten och jalla iväg mot Goya å jobb. Kycklingfilé i marinad, champinjoner, Aubergine och Halloumi-ost, mums!

Nu måste jag sluta skriva, det krampar i armarna!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hörru!!! När ska vi grilla hemma hos dig då?? På lördag va??? VAVAVAVAVAVAVAVAVAVA!!!!!!!!!!!!! =oP

Postat av: carro

haha så brukar det vara efter första gången på pump på ett tag. jag är rätt matt jag också :) men skönt äre!

2007-04-16 @ 18:56:28
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: Stefan

Men hörru!! Då kan inte jag.. Jag jobbar både på vanliga jobbet och på krogen.. =o( Sen kommer jag inte att vara närvarande på en månad..

2007-04-16 @ 20:54:28
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: leila

å ändå är du aldrig där. var där i morse å körde sten hårt;)

2007-04-17 @ 16:04:45
Postat av: Stefan

Aaa.. Kanske då.. Får se.. =o)

2007-04-17 @ 17:26:28
URL: http://nordan79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback