Glitter!

Jag älskar, och då menar jag ÄLSKAR, armveck som glittrar! Nu närsolen är framme syns det så väl! Mitt favorit-armveck med glitter har jag dock inte sett på länge... suck suck... SÅÅÅ fint!
Ni kanske inte har tänkt på det men de flesta armveck glittrar! Vissa mer än andra...
Ser så fint ut när stora muskliga karlar har glittrande armveck, haha. Man upptäcker liksom att dom inte är så tuffa som man kan tro...
Oj, vad jag flummar iväg! Men ibland saknar jag faktiskt... - ...fastän jag inte borde. Jag är inte så tuff som jag utger mej för att vara alltid. Jag har också glittrande armveck! Faktiskt! Och det är fucking fabulous!

Hursomhelst...
Skrev den där satans tentan idag. Tenta på fredag den 13e! Är det ett skämt eller? Ett hån! Gick som förväntat... åt hell! Att chansa sej genom en hel tenta kan ju aldrig bli bra... haha. Omtentor finns av en anledning, så det så!

Damn! Klockan är halv åtta! Jag ska ju snart iväg å jobba! Gah, så slitsamt! Tur att jag å Carro har sovit hela dagen imin soffa. Brutalt utmattade efter tenta-press kan jag tänka mej...

Och en annan sak... Jag blir så ledsen när nån av mina kompisar är deppiga! Och i detta fallet är det inte vem som helst! Utan nämligen en av mina bästa personer! Å inget kan man göra... För långt borta, för lite tid... Vill ju ge en kram å säga att det löser sej! För det gör det ju alltid!
Vill kunna hälsa på, vill ge snälla kramar, vill fixa å dona, vill hjälpa till, vill säga nåt snällt, vill så mycket! Eftersom jag inte kan göra allt jag vill så borde jag bli bättra på att surra i telefon. Men det är liksom inte min grej, damn! Ska skärpa mej ordentligt! Till sommaren ska jag i alla fall göra mycket jag vill och hinna med att träffa alla jag vill. Särskilt min lite deppiga vän! Han har garanterat underbart vackra glittrande armveck! Kan inte tänka mej nåt annat...

Nej, nu är det färdigflummat för idag! Ska fixa mej lite, ser ut som crap, mina ögon sitter på mina kinder och så ska det väl inte vara... right?

PUSS

Kommentarer
Postat av: carro

du jag och lasse, kan inte bli annat än skönsång, speciellt om jag ska skråla med haha. söndag? checke! :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback