haha

Kom precis hem efter att jobbat natt på Goya. Det var inte så hemskt som jag inställt mej på.
Hursomhelst så loggade jag in på msn som man alltid gör och surrar med en människa som är lite ytligt bekant, mycket trevlig och skojjig filur. HEJ!
Varpå han säger: "Hörde att du blivit skinny! Känns bra eller?"
What?! Vem har sagt nåt sånt till honom? Man blir ju bra fundersam... och skinny är verkligen inte ett ord jag skulle välja! Här finns det minsann fortfarande moln att jobba på! Muhahahaa
Haha, jag garvar som smått och fortsätter vänta på att min Joséfina ska komma hem så jag kan få höra skvaller från hennes ute-kväll! Vill ju inte missa nåt och jag vägrar vänta till imorgon! Hon var bra i gasen så risken finns ju att hon glömt bort viktiga saker by then...
Puss på er mina glittrande sötnosar! (enough med glittret! NEVER!)

Kommentarer
Postat av: rebecca

palla att folk snackar runt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback