Hurtigt värre!

Idag har man hunnit med mycket!
Upp tidigt och var på Core, precis som bestämt! Tryckte i mej drivor av den frukost som var gratis. Sedan bar det av till skolan, där jag även nu sitter. Seminarium som gick bra, nice!
+ att Fredrik den busenpå nåt underligt sätt fick godkänt på tentan! Que? C'est pas possible! Vad ska man säga, karl är bra på att chansa... Jag är lite bitter faktiskt, men grattis till honom!
Nu ska jag fortsätta kämpa vidare med hemtentan så jag slipper tänka på den skiten under VFUn.
Ikväll blir det jobba av! Ska gambla av alkisar pengar, yes!

Lägger ut bilder från gårdagens plugg där jag och Carro satt i den skojjigaste rummet med en hysteriskt rolig lönn-dörr! Haha

  Carro och dörren!

  Jag och dörren!

Hysteriskt roligt! Nu ska jag plugga vidare!
Bilderna är knyckta från Carros blogg!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Oh no she didn´t!
chansa!? :O jag är chockad... det var pure skills! nu ska jag vara mer spydig! mhm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback