Jag hade en gång en frisyr...

... men den regnade bort! Grr!
Ironiskt nog när jag går hem från Carro till mej så spelar rådhusklockan "nu grönskar det", haha! Jag blev tvungen att garva lite för mej själv på gatan när jag gick där indränkt av regn.

Vi har pluggat flitigt idag iaf! Vi prioriterade bort att gå på dagens föreläsning och möttes istället upp för att tillbringa dagen i bibblan med våra älskade laptops och en drös av böcker! Det gick ganska fint iaf, hemtentan känns inte så läskig längre, puh!
Psykologi-tentan var vi och hämtade ut idag iaf och resultatet var väl som väntat - Underkänt! Men jag är inte ett pucko i ensamhet, 51% av klassen gick samma nederlag till mötes. Omtenta, here we come!

Imorgon ska vi upp i ottan igen! Denna gång är det självvalt faktiskt! Ska till gymmet och träna core 08.00, dvs möta Carro 07.30, wooo! Det bästa med det är att man får gratis frulle, mums! Sedan bär det väl av till skolan igen för bibbla-plugg och sedan seminarium och gruppredovisning 12.30! Kört jobbigt men det ska la gå fint det med!

Nu ska jag sova... neeeee, jag ska surfa runt på lite bloggar och annat skojs!

Pussen! (PS. Elin är på läsken och befinner sig på en buss någonstans mellan sthlm och Mariestad, se upp! DS.)


Kommentarer
Postat av: Linda Dahlin (så du fattar att det är jag) =)

Hej Lillen!!! Nu har jag kollat Carros blogg, det var en busig liten dörr ni hittade. Jag slår vad om att Nils Karlsson Pyssling bor där. Ni borde titta efter! Kram

2007-04-20 @ 10:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback