Jag undrar...

...varför folk ljuger! Även om jag inte blev sårad av själv lögnen då... jag visste ju inte om att det var en lögn förrän nu så blir jag ändå förbannad! + Att det fanns så mycket annat att vara ledsen och förbannad över då. Fan för lögner! Fan för lögnare! Själv kan jag inte ljuga ens för radiotjänst! Jag är såååå jävla arg nu! Hur kan man förvänta sej att jag ska vara vän med någon som jag aldrig kan lita på? Aldrig nånsin igen!
Nu blev jag lite ledsen på ögat också.. Helt jävla onödigt! Det där var nog bannemej droppen! Sen att det inte bara är jag som blir drabbad kan man ju också bli omåttligt förbannad på! Att folk inte fattar att en handlig ofta drabbar en led av människor! Å här sitter jag, dum-snälla jävla Annie, lurad, arg, ledsen... mittimellan alltskit och mår piss!
Kan jag få lägga det bakom mej nån gång?!

Ok, nej, det är inte meningen att alla ska förstå.

hej då och på riktigt HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback