Sådärja!

Nu är jag på bättre humör! Tänk vad lite vikter och smärta i muskler kan göra!
Jag har även städat som en tok! Men nu gosse är det fint!

Nu ska jag kolla på RoomService, älskar Johnny och Mattias och nu är dom hemma hos min favorit-knäppis - Carolina Gynning! Hon är så härligt borta och alltid glad!

"Man kan komma hem, slänga sig på soffan och vira in sig i en gardin!" - Carolina   (PAHAhahaHA!)

image39



Jag har blanka golv, luften går och andas
jag har städat och lagt undan, slängt och sorterat
det är rent nu, det är rent nu

Jag har nya skor, jag har duschat och bytt lakan
putsat fönster hela våren, och nu ser jag dammet yra
här utanför, här utanför

Jag har skurat rent, jag har vattnat mina blommor
shasat ut varenda råtta, druckit litervis med vatten
det känns skönt nu, det känns skönt nu

Inga rester kvar, alla minnena i pärmar
alla planerna på banken, alla drömmarna i huvet
det blir bäst så, det blir bäst så

Jag kan sova nu, jag har diskat och torkat
jag har slipat mina knivar, och ute blåser dammet

Låt det blåsa, låt det blåsa...


Så skönt att jag äntligen har städat!


Kommentarer
Postat av: carro

haha jag har också städat! så skönt när allt är rent och prydligt!

Postat av: Coolingen du minns

Men vilken fin Carolina, hon är verkligen snygg och go! Jag blev galet impad av dikten, hoppas du har skrivit den själv. Om inte, låt mig åtminstonde tro det. Ha en bra dag! Kram /Sys

2007-04-19 @ 11:49:53
Postat av: Annie

Coolingen: Ungen, Gorba? Kan faktiskt inte urskila vilken av mins sys det är... haha. Deg i hjärnan? Om det är ungen och du helt seriöst inte vet varifrån "dikten" kommer skäms jag lite. Om det är du Gorba så blir jag mindre chockad... men ändock chockad! Puss

2007-04-19 @ 21:34:33
URL: http://annieds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback