Shopping!

Det går runt 2 väldigt panka tjejer i Gävle... nämligen jag och Carro.Men vem fan bryr sig? Vi har ju shoppat! Hihi. Härliga dag! Man blir på så bra humör!

Enkel matematik angående Dagens shopping:
1 svart klänning
1 vit/gul-randig klänning
1 svart top
1par svarta ballerinas
1 par vita tygballerinas
1 långt halsband med jordgubbe
1godispåse
+ Lunch på Flanör och kulglass i Valbo
= Eko i plånboken!

men även

= Lycklig Annie!


Nu ska jag zappelizappa och försöka sova middag! Ännu en jobb-natt väntar! Hoppas jag får en praktikant i natt också! Hon som skulle lära upp sej igår var ju så söt å trevlig och jag satt och chillade!


Puss


Kommentarer
Postat av: carro

shopping kan vara bland det bästa som finns :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback