Skoj samtal!

Har jobbat natt nr. 2, nice!
Fick höra ett sjukt skojjigt samtal på krogen iaf, folk verkar lixom tycka att man är en möbel eller nåt som inte finns så de pratar friskt på om vad fan som helst en halvmeter ifrån mej.
Hursomhelst, kvällens roligaste samtal gick såhär:

Två killkompisar står och pratar:
Kille nr 1: Hon ville inte dejta mej längre!
Kille nr.2: Varför? Ni var ju jät´tekära nyss!
Nr 1: Jag vet! Men tydligen tyckte hon helt plötsligt att vi inte passade ihop! Hon tyckte att jag inte hängde på de "rätta"ställena!
Nr 2: Nähä?! Och vad skulle det vara då?
Nr 1: Java, worldclass och Goya!
Nr 2: Va fan?! Är det därför du absolut skulle gå hit till skit-Goya?! Vad less jag blir på dej!
Nr 1: Ja... Men jag gillar ju henne. Tänkte jag skulle försöka vara som hon vill...
Nr 2: Mmm... Men resten då?
Nr 1: Jag tänkte gå på worldclass på måndag och kolla vad ett gym-kort kostar. Efter det ska jag nog gå och luncha på Java. Kan du inte följa med då?
Nr 2: Men va fan?! Ska jag lägga ut pengar för att äta lunch på nåt glassigt fik bara för att du tycker om en tjej som verkar helt störd?!
Nr 1: Jag bjuder på lunchen!
Nr 2: Klart jag följer med! Gillar du henne så kan det ju vara värt att försöka ändra sej lite... Jag hjälper dej!

Haha! Jag garvade så tårarna rann! Dom upptäckte mej och förflyttade sej!

Java, worldclass och Goya! Check, check och check! Jag skulle kunna dejta henne! Haha

Puss och go natt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha! vilket härligt! :D:D:D jag hade velat höra det samtalet ju!

Postat av: carro

wooo, vi hänger på de "rätta ställerna" allså, coolt

2007-04-22 @ 13:09:38
URL: http://carrohs.blogg.se
Postat av: Marina

Sjukt roligt! De verka inte gå någon nöd på dig under jobbpassen..haha
Schysst, nu vet jag vilka ställen jag ska hänga på när jag flytta ner så jag e "rätt" ;)
Hade great!
Kramen

2007-04-23 @ 08:47:03
Postat av: Jon

varför svarar du inte? måste få prata ut om detta. HYSTERISKT! Känns om Rocky, typ..

2007-04-26 @ 19:16:30
Postat av: Minna

Verkar ju va en eh.. trevlig och inte alls ytlig tjej han dejtar... Stackars kille! hahaha

2007-05-12 @ 13:37:47
URL: http://simplysolo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback