Sundsvall

Snabb-bloggar lite från casa kristin. Nu dricker man återigen... haha. men det märks ju på att man inte är 18 längre... apu apu...

I torsdags var jag iaf ute med världens bästa Mathias (får tydligen inte kalla honom det längre... haha!). Vi hade en förferre han å jag, ler å långhalm, jing å jang lixom. Sen tog vi våra skakiga knän ner mot Erik och hans crew. Märkliga manicker till karlar men ack så trevliga! Snubblade sedan inöver på stan och Olles (när hände det senast?). Jag klev mej själv med ena foten på den andra, det kom blod ur annie... men det märkte jag inte förrän senare. Jag fick göra "kaffekokaren" på en donna med sillisar! haha! hysteriskt roligt! High five! Bettade med karlarna jag var ute med om att jag faktiskt skulle ha gjort det innan kvällen var över. Skönt att sillis-donnan var så tankad så hon var ok med det! Jo, ja tackar fröken!

Igår var det fredag å jag plockade upp mr Per-Erik på stationen och påskhelgen kunde starta på riktigt!
Middag hos mamsen, sen förferre hos MIN Bebbe bebis (som btw kan vara det mest skojsiga människa jag känner!). Där spelades Buzz (jag vann, wee!) och singstar (jag vann, wee! minus en gång... överförfriskad annie). sen kom min bästa tjej K dit direkt efter jobbet (hjälte!) och hakade på det ständigt växande läskningstrenden.
Kvällens skojjiga: Det finns övervakningskameror på Knaust... haha. (fråga så får du kanske veta)
Olearys var även the place to be denna kväll eftersom Oscar hade 30+, dunder! (dunder? nej, jag vet inte ens själv...) Snubbel, skoj och holabalooo och en brevbärare bortsprungen... damn!
Nu ska jag kamma mitt gamla hår och kasta på mej ett öga, dra på en dress och ägna kvällen/natten åt läsk!
Muhahahaaaaa, Oscar!


Jag känner mej pepp, skönt!


PUSS (Emma, kom nån gång!)


Kommentarer
Postat av: EEEEMMMA

Jag är här nu! pöss Jag har vart på Bali ja! hahahahahhahaha

2007-04-07 @ 22:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback