Tisdag!

Hel-dag i skolan idag! Som faktiskt blev en hel-dag! Hoppsan Kerstin! Haha, vår föreläsare hette nog faktiskt Kerstin kom jag på nu....
Efter man kommit hem å kammat till sej så strosar jag å Josse ner på stan med kurrande magar. Vi härdar ut med detta lidande till 18 då MIN sthlms-Åsa kommer å joinar oss för en fika på Java. Hon är ju så söt Åsa! Har saknat henne i drivor, skönt att få lite tid å prata om allt vi inte pratat om eftersom det bara legat på hög och vi inte riktigt haft tid att prata om allt. Vart ska man börja, hur ska man te sig? Hursomhelst så tror jag att allt löser sej till det bästa! Hör du det stumpan?!
Sedan gick vi till Josses favvo-godis-place och plockade på oss ett å annat! Jag var inte ens sugen på godis! Vad har jag för feeeel! Nu har jag ont i magen!
Allt gör ont idag! Träningsvärken är total, hata Carro!
Oooooooooooo, Desperate!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Shuuu, hur står det till med dig nu för tiden? :D
kramar

2007-04-18 @ 10:00:57
Postat av: Annie

Hej Sofie! Här är allt toppen, det mesta finns att läsa om i bloggen! Men vilken Sofie är nu detta...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback