Gävle - Sundsvall - Gävle

Så! Efter en helg i Sundsvall är man återigen tillbaka i Gefle.
I helgen har jag hängt massa med Mamma och Lillasyster, sååå nice! Vi har ätit mat, kollat på Idol, fikat, snacksat och druckigt kaffe = väldans nyttig är man när man är hemma. Pappa hann jag minsann träffa också, då blev det Pizza! Haha, jag måste skärpa mig... Men det känns liksom som att man får/borde passa på att äta massor närman är hemma, i min kyl och frys är det inte så stort utbud direkt. Jaja, nu måste jag sluta prata mat!

I Lördags jobbade jag i alla fall på Oscar! =) Kändes ganska skoj att stå där å hänga igen, hade dock glömt hur jobbigt det är att jobba under vintern, jäkla dum-jackor, fluff å långa kappor! Gärna koftor och 13 halsdukar ska man ha också, joråsatte, är man i Norrland så är man!
Synd att jag inte hann träffa mina girls nåt... Men snart är jag ju hemmaöver jul och då ska det glöggas! =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback