Kanske bara en förstår... byebye

När man börjar inse att nåt man förr tyckt var så fantastiskt inte längre är så fantastiskt känns det så skönt!
Nuslipperjagalltsåntdärskit-känslan tar över i kroppen och man kan pusta ut! Vem hade anat att det skulle ta sån tid? Men det hade det nog inte behövt göra om jag bara tagit tag i byebye-fasen lite bättre istället för att antingen nästla in sig lite mer eller att helt och hållet fly fältet. Jaja, vad som är gjort är gjort, man kan inte vara smart jämt men just idag känner jag mig sjukt smart!

Intemittproblemlängre/dukommerattinse-syndrom... Love it LOVE IT!

PUSS - Over and out!

(och nej, det är inte meningen att ni ska förstå, ville bara skriva ner det hela för min skull, YES! byebye)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback