Moi

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Alltid och i många!
Hur tidigt stiger du upp? Helst sent men idag blev det 07.00 och igår 13.30, väldigt olika alltså!
Vem/vilka vet mest om dig? Min familj, mina girls hemma och det vandrande hattricket!
Gillar du att slåss? Gillar inte våld överhuvudtaget men ibland kan personer förtjäna en smäll!
Vad ska du göra ikväll? Drälla på stada och sen lämna igen en bok på bibblan och sen slappa! =)
Har du utländska föräldrar? Nope
Var har du ont? I öronen
Är du bra på att måla? Verkligen inte!
Vem kramade du senast? Thomas tror jag...
Vad längtar du till? Julafton
Sparare eller slösare? Har alltid varit en slösare men vill ändras... tror dock inte att det går, det finns för många fina skor där ute i världen! =)
Bio eller promenad? Både och!
Är du kittlig? Lite
Rädd för insekter? Inte just
Anser du att du är stark? Sjukt stark måste jag påstå! Har dock fått för vana att paja ryggen då jag tycker att jag kan lyfta saker som jag egentligen inte kan.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Elin lagade mat åt mig
Vad gjorde du kl 8 i morse? Blåste håret
Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk och kaffe
Vad var det senaste du åt? En av Carros mumsiga pepparkakor
Vad var det senaste du köpte? Kaffe
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Favoritklädsel? Fula mjukisbyxor och linne! (ju fulare desto bättre!)
Vad gör dig glad just nu? Tankar på julmys med familjen
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Till freds
Sommarplaner: Utlandsresa på försommaren, sedan jobb och massa rosévin och uteserveringar i Gävle
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna bli osynlig! (tänk alla omklädningsrum man kan glida runt i och alla hemlisar man kan höra och hur mycket man skulle kunna jävlas med folk, hihi)
Gillar du att sjunga? Ja, ja, ja! Sjunger dock hellre än bra... men vem bryr sig?
Vad längtar du mest efter just nu? Pengar i fickan, juletider och en kaffe!

Listan är knyckt av http://rar.tjejsajten.se/

Kommentarer
Postat av: carro

haha visstja, pepparkakorna är ju hos dig. fast jag kan tänka mig att dom gör mer nytta där haha

Postat av: Elin

HAHA...söt du e!!
Men jag måste ju säga att du sjunger ju bra...men kanske inte just nu me din häääääärliga hosta!=)

2007-12-10 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback