Sundsvall

SÅ! Mina kära vänner, då sitter man här i Sundsvall och muppar...
Jag har ju faktiskt varit här sen i måndags och jag måste påstå att jag redan är bra less! Men men, det är ju inget man pratar högt om eftersom det snart är jul och tomten ska komma och mysa med mig, ja, det är sant, vi har en liten fling jag å tomten...

Igår fick jag träffa min allra bästaste Anna! Hon bor i dumma jäkla London så vi ses alldeles för sällan. Hon var så himla söt och gullig, precis som alltid och det värmde mitt gamla frost-hjärta! =)
Nu ska jag återigen in mot stada och ta mig en fika med min tjej "K"! Hon är också väldans söt! =)

Ps. Jag blev förvånad och nästan lite till mig av att se att Tjejsajten har spärrat en bild på min blogg! (se nedan) Var det verkligen så hemskt att jag kopierade den? Den var ju bara på Tara... well well. Rätt ska vara rätt! Ds.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pern

Hejhej mina käraste Annie!!
Herrejösses vad jag och hela självaste Sundsvall har saknat dej...jorå,det må jag säga! För när jag talar,då talar jag för ALLA! Det är min senaste uppgift och plikt här i stada=) Skämt å sido...va i helvete(det där kommer någon tråkig,inskrämd vigtigpetter att sencurera va!?!)har du inte ringt mej nå för? Din lilla sate!!=) här ska det festa & skålas...sen ligger Oscar rätt bra till härifrån. Mina käraste timrå-brudar här hemma & redo att festa in julen med mej,nice!! hoppas vi kan ses någonting här idagarna,innan 2008 kryper sej på!? Puss&kram tat´lungt med släkt å familj Loveya! /Pernilla

2007-12-21 @ 19:39:49
Postat av: carro

fesligt ja! det kan du ge dig på! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback