Ååååååååh!

Jag fick ett så oväntat samtal nyss! Hihi... blev lite glad! Jäkla skit att jag ska jobba ikväll... men det blir nog skoj det med.
Ja, förresten så gick det finemang att jobba igår, jobbade med två söta damer som var så trevliga så (trevligt att träffas, HAHA! insider-joke).
Ikväll blir det till å möta upp några vänner på söder och fira Isa som fyllt 20, ja må hon leva! Men sen börjar jag jobba 22... ack å ve! Jag, Elin å Carro har som redan bestämt att vi ska fira henne nästa lördag...korkade som vi är hade vi inte pratat med henne om det... haha, så hon kanske inte ens är i Gävle. Lunchade med tösen idag, äh, hon ska nog kunna vara här ändå! Perra var med på stada också och all of a sudden kommer het-Micke och slår sej ner, mysigt värre!
Jag och Perra smider planer för pulkarace-dag på fredag, det tycker jag låter toppen! Jag vill göra snöänglar! Dom är ju så fina...

Men åååååååh igen! Sicket samtal... Gladgladglad, härliga människa! Nu ska jag slå igång Salem al fakir - Good song! Ja och den är allt den utlovar!

Lyft på en sten så hittar ni mej! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback