Alla hjärtans dag!

Dagen alla singlar fasar är här! Haha... Jag har inte mycke till övers för den dagen när jag är i ett förhållande heller. Känns som en skit-kommersiell dag som är påhittad för att butiker ska kunna sälja massa crap. Jag uppskattar hellre en blomma eller en liten gift dagen innan eller efter, eller va fasen, vilken dag som helst! Men inte på alla hjärtans dag! Känns så påtvingat... Hua!
Mina planer för i afton är i alla fall toppen!
Perra slutar träna nån gång runt 22 och då kommer han hit med blåbärspaj (Josses request) och äppelpaj (min request) till mej och Josse! Wee, han kan nog vara en av de snällaste människor jag träffat på ett bra tag...
Vi ska väl dra igång en film då å mumsa paj å må göttmos!
Vi ska ju, inte att förglömma, också byta paket med varandra! Ram ska det var till också, kära hjärtanes! Måste sätta mej och knåpa ihop nåt bra rim... hmm... inte min grej, tricky...
Presentbudgeten var på hela 20:- men jag översteg den aningens... ack och ve, skäms på mej!

Funderar på om jag ska gå å träna idag eller inte... Käner faktiskt inte för det, känner mej allmänt hängig idag. Kanske för att jag helst av allt skulle vilja vara ett MOLN! (du vet, suck)
Jag var i alla fall och spinnade igår! Så skoj! Har saknat det en massa nu när man varit förslappat som hell. Bra tjej som hade passet och nån bra låt slank in lite varstans... "Rock this party" och uppförsbacke, då var jag nöjd! Kom på mej själv flinandes....Mer sånt! Kanske idag... ne, vet inte...

Nu ska jag som sagt knåpa ihop ett rim eller två...

ADIOS Sötisar!
Hoppas era darlings inte ger er något idag utan hellre imorgon! Det är romantik det gosse!
Äh, skit ner er allihopa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback