Helt plödsligt...

...sprang jag på toa idag på skolan och spydde! What?! Vad hände? Jag blev yr, fick ont i magen, blev kallsvettig och trodde jag skulle svimma... inte cool!
Tur att Carro är så söt som messade med mej när jag satt på det äckliga toagolvet och hon dissade resten av psyk-lektionen och förde mej till en buss mot stada.
Väl hemma var jag yr, trött i kroppen, rädd för magsjuka men mest chockad!
Tur att man har söta vänner må jag säga! Perra får en extra guldstjärna idag som brände ner lite filmer till mej och kom hit med dom och lånade ut hans data-tv-kabel! EN RIKTIG ÄNGEL! PUSS

Nu ska jag gosa ner mej i sängen (ligger redan där faktikst) och ladda inför morgondagen!
På schemat står shopping med Elin, lunch med nya chefen, film-mys med tuffing-Perra (fniss) och sedan jobb, hua, hur ska det gå?! Uppdatering kommer att komma!

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Perra

En guldstjärna är det ju inte varje dag som man får:)Vad är det som häder när man har sammlat på sig 5 st då???

2007-02-23 @ 17:18:02
Postat av: Annie

efter 5 guldstjärnor får man en diamantklump...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback