Inga axlar?

Var och tränade med Carro idag och vi upptäckte att vi inte har några axel-muskler! Helt värdelösa! Vi gnällde och surade. Triceps-maskinen är min favorit, man satt så mysigt i den!

Carro hade en liten fundering över vem det är som kommer på alla maskiner? Jao, vem sitter och klurar på det? Jag vet inte... nån knäppis antagligen... men undra om de får mycket betalt? Jag skulle vilja ha patent på min favvo triceps-maskin! WEEEIO!

På gymet var det även två tvillingar som såg likadana ut och gjorde allt exakt likadant... jag trodde jag hade vätskebrist och såg dubbelt ett tag när dom rusade på bandet, men icke! Skoj att se faktiskt... lite söta var dom också, dubbelt av det goda! Och starka! MUMS! Anar jag desperation från min sida..? Eh, jag få ta å lugna mej lite!

Nu ska jag gosa ner mej med filten i soffan och vänta på att Josse kommer hem får då står det solning på schemat!

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: carro

gah, det känns idag att man har axlar iaf!

Postat av: anonymus

Dj poop! kram på alla hjärtans dag! visst åker du hem till s-vall över påsk (shit vad jag är duktig på å planera!) så vi kan bli härlig i bena???=)kramar//gissa vem vettja=) bajshuvve!:p

2007-02-14 @ 00:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback