Kort uppdatering

Jag har varit lite slapp i bloggandet...

I helgen åkte jag i alla fall till sundsvall för att ladda batterier och inte göra nåt alls! Sorry att jag inte ringde er mina sötisar... Jag var ändå inge skoj.
På lördagen var jag med Sofia och Axel och promenerade och fikade. Han är såååå söt!!! Och dum-jag hade såklart ingen kamera med mej, gaaah!
Kort sagt, hela elgen full av mys!

Igår var jag och kollade in carros nya crib här i gävle, riktigt nice! Lite synd att hennessoffa inte kommit än... Jag smög i alla fall ner mej i sängen och lyckades somna, så mycket godkänd säng! haha

Idag tänkte jag gå ut och traska men det är så sjukt jobbigt väder så jag skiter i det, har även drygt ont i pallet idag... jobbigt! Hoppas alvedonen börjar verka snarast!

Nu ska jag maratonkolla på SATC.

Puss och kaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback