Krang-party!

Hej hopp!
Idag, liksom igår sitter jag och Elin och latar oss med varsin datorn på benen och lanar oss. Skojjigt att min lillasyster tom. dömer ut oss! Haha, har man inget liv så har man inte... simpelt!
Vi har i alla fall varit och hälsat på hos Jon idag, en kaffe och massa kakor gick ner där! Sen kikade vi in hos Jenny våningen ovanför för att kolla att hon ska med på galejj imorgon, vilket hon skulle, sweet!
Sen gick vi långpromenix i Boulogner (stavas hur?!), lekte i snöiga lekparker och betedde oss fånigt som vanligt, skoj och skönt!

Imorgon ska jag anordna en förfest! Ser fram emot det! Har pratat med snygg-Starre idag också så jag ska få låna hans singstar, weeee! Skulle även var skoj om han kikar förbi, trevlig prick det där där... lite snorig... hoppas det gått över till imorgon så jag har nån som kan utmana mej i singstar... haha.

Hysteriskt skoj just nu på 4an! Programmet HJÄLP är sååå skoj och sajko Robert Gustavsson sa precis "Joråsatte..." Haha, alla som känner mej eller mina Gävle-hoes förstår humorn där.... muhahaa!


Imorgonimorgonimorgonimorgon... Fasen, ska inte ladda för mycket, brukar bli tok då... Hoppas på att nån ringer snart så kanske man kan träffa nån för ett glas ikväll så det lixom tar udden från morgondagen lite... Förstår ni?


CHILL, take a PILL!   (nej, era dårar, det är ingen uppmaning...)


Puss mina darlings!


Kommentarer
Postat av: carro

haha joråsaåtte! guuud. gah jag vill också med ut i gävle, skit att det var denna helg som jag skule hem till byn.. jag har ju för sjutton inte vart ut i gävle på bra länge! hmpf. och jag är impad på att du fick med elin på långpromenad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback