MEH!

Jag var ju så laddad inför shopping idag! Känns som jag har hittat massa söta saker som jag inte har köpt för jag var för pank och nu när lite cash rullade in fanns typ inget! Ingen kärlek på galgar...
Men är ni galna? Klart jag köpte nåt! En liten söt klänning från Indiska med fickor, knyt i ryggen, puffärm till armbågarna och svart såklart! Josses kommentar "Åh, ännu en svart klänning..." Hmm, blivit många såna nu på slutet...? Hmm, nej då! Dom ser ju olika ut! Hihi...
Ett halsband inskaffades också. Svart hjärta med lång silverkedja... Även den lik en annan jag äger, men inte riktigt! H&Ms barnavdelning, LOVE IT!

Var och lunchade med nya chefen också... men han ska sluta. Vill att jag ska ta över schemaläggningen... hmm, vad göra...? Jag funderar så länge.

Ååååh, ikväll ska jag jobba... gah, lite nervis ändå...

Imorgon ska det dansas till schlager! Joråsatte!

Kommentarer
Postat av: carro

klart att det går bra på nya jobbet! Synd bara att jag inte kan stå ovh glo på dig haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback