Tillbaka i Gävle!

Tjo!
Ursäktar alla eventuella stavfel som kommer att uppstå i detta inlägg. Ligger i sängen med datornpå magen... myyys!

Saker som hänt:
* Fått jobb, ska jobba i helgen
* Varit på hockey
*Blivit kär i en Brynäs-spelare... MUMS! (vet hans fika-hak också, sweet!)
*Varit i sundsvall å jobbat på Oscar
*Firat lillasysters 15-årsdag
*Kört bil med galet alko-lås, haha!
*Bakat som en dåre!
*Försummat bloggen
*Gråtit en skvätt över att syster ska bo och jobba i Helsingborg (dumma du!)
*Insett att jag behöver en ny mobil (1 sms verkar lätt bli 10...?)
*Missat redovisning med Erasmusstudenterna (damn!)

SÅ! Snabbt ordnat,puh!
Kom preci hem ifrån Carro, har suttit in hennes nya soffa, mys med kakoroch kaffe!
Lyckades åka gratis från sundsvall till gävle idag på ersättningsbussen, blev så glad! Precis vad en pankstudent behöver... hihi. Även bussresan från Carro (lathet, svar ja) blev gratis! Vet inte varför, busschaffis-tanten var nog på bra humör, eller bara less... jaja, jag klagar inte! ;) När jag kom hem idag väntade Olinda (min badanka från Perra) på bordet på mej, jag blev glad. Haha, jag skriver som en kratta! Typ fortfarande punktform... jaja. Nu ska jag koncentrera mej på Scrubs på 6an, har saknat den kanalen när jag varit hemma... Å vart fan är hemma?! Säger hemma om Gävle när jag är i sundsvall och tv'ärtom när jag är här, märkligt det där... humpf!

Hjälp! Måste bestämma mej om hur jag ska göra i sommar, vilken stad? vilket jobb?

Nu mysa! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback