Hola bandidos!

Nu är man i estocholmo! Är hemma hos Tette just nu efter en mysig middag med Elins päron. Planen var ju att vara med söta mr postman men han insjuknade i äcklig magsjuka så den dejten blev inställd. Tråkigt men sant. ÄH! Jag reder mej! (mitt senaste favorit-uttryck!)
Guuuuu, sicken tråkig förfest-tjej jag är! Nu ska vi kila ner mot stada och träffa den sötaste tjejen i världen! Maria Porrfors, ojh, sorry, Norrfors självklart! Skorna på, fluff, fluff!

Puss och kram alla! Jag ska ut och skapa historier att skriva om!

ADIOS! (jag är så internationell, går ju med utbytesstudenter...)

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej hjärtat! Skickar massa kryapådigkramar o pussar!!!

Postat av: Emma

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=1654

2007-01-31 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback