Panikångest!

Idag blev jag tvungen att skicka iväg det fruktade sms:et. Nu är det gjort...
Min reaktion blev värre än förväntat men jag återhämtar mej. Man är ju kraftigt duktig på att förtrycka känslor... Blir bara lite jobbigt när man får straffet då dom bara väller över en sedan.
Det är ingen som kommer att förstå det här inlägget men strunt samma... ville bara skriva av mej.
Livet är hårt mot dom hårda och jag reder mej!

Tacka vet jag söta brevbärare! haha... (humorn är det sista som överger den här tösen!)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kan väl bara anta.... Hjärtat ring om de e nåt annat, om du vill kan vi börja brev-växla så du får mycket utdelning :) Lycka till och se ljuset i tunneln !!!

2007-01-22 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback