Pluggo!

Massa vettigt pluggeri både igår och idag. Vi är så flinka i min grupp och sjukt nöjda med vårt arbete! =)

När jag kom hem idag hade jag tänkt packa upp min väska och städa till här lite men motivationen försvann och det känns lättare att göra allt sånt imorgon när jag har tvättid.

Januari, januari, januari... kan det inte bli April snart?! Känns som en bra månad... nu är allt grått...


Det fanns stunder när hon visste hur det skulle va
Men det är som om hon glömt vad som var så bra
Hon har för länge sen tappat lusten
Har för länge sedan glömt vad som var värt nånting
Hon känner efter om livet kan va lite mer
Det är grått som om ett moln träffat hennes kvarter
Det är ingen som pratar längre
Det är såna dagar som vänder allt upp och ner


Så känns det idag. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bejbi, jag tänkte oxå att allt bra börjar i April. Vi kanske kan gå i ide tills dess??!

2007-01-09 @ 08:21:18
Postat av: Annie

Ja, bra idé! Idé - Ide, hahaha! puss påre stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback