Vad hände igår?

Kom ihåg att jag hade en bra dag igår då mycke saker hände... hmm, tänkte blogga om det men jag glömde vad som var så bra med gårdagen... suck. Jag tränade, det var ju duktigt! Resten kommer jag inte ihåg, damn!
Jaja, idag har jag varit barnvakt åt lille Loke och han var såååå snäll och söt!
Näe, varför började jag blogga nu? Jag är ju inte motiverad...

Jo, tre söta pojkar kom ju hit igår och försökte få till vårt internet. Dom testade alla varianter och det funkade ändå inte.... fuck.

Jaja, nu skiter jag i det här crappy inlägget!

Sthlm i helgen? Jao... känns som så...

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Längsta söta pojken

Fan, är fortfarande irriterad över det där.. Måste fixa det där på nåt sätt.. Hmmmmm....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback