Andas ut!

Efter karatefyllan som skedde under förra fredagens holabalooo så är jag ändå bra nöjd över att man inte hamnade på en enda vimmelbild! Vad är oddsen på det? Dom blev väl cencurerade...

Denna fredag blev man såklart med, inte min bästa bild men jag är ju inte direkt känd för att vara photogenic (stavas?) heller! Ok, luggen lite väl på sniskan och lite läppglans i ögat, men va fan! Det hade kunnat vara bra mycket sämre... I tell ya!



Och, nej, alla okändingar... Man kan inte bara gå på Olearys i Sundsvall, det finns andra ställen men nu råkade det vara så att jag dansade (läs snubblade) in där 2 fredagar i rad, skoj var det!

PUSSEN


bilden knyckt från http://www.sportbar.se/vimmel/

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, kan inte minnas att den där knpptes.. jobbigt. puss

2007-06-20 @ 14:35:12
Postat av: Stefan

Fyllo!!! Nu har jag semester.. Måste erkänna att de är ganska skönt.. =oP Är de roligt att jobba??? hehe

Postat av: josephine

söta Annie! :) hörde att Anders inte kännt igen dig på ollan... haha.. han är sådär! FÖRVIRRAD!! Vi kallar det miljöskada! ;) Hur mår du?? puss

2007-06-28 @ 06:31:28
URL: http://www.joxzephine.blogg.se
Postat av: Pernilla

heh..kan inte heller minnas att den där knäpptes...bra jobbat! heh! love ya darling!

2007-08-01 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback