Ännu en söndag...

Jag har jobbat både fredag och lördag denna helg... puh, ack å ve, stånk å pust etc etc...
Men det har gått superbra! Man kallas inte världens bästa, tuffaste, snyggaste Annie utan anledning! (ingen förutom mej kallar mej det... suck.)

Idag var jag iaf på mitt första personalmöte med nya jobbet... det var inte så kul som man kan tro, hmm. Inga riktiga piggisar där inte! Kanske var dom bara trötta? Hoppas på det!
Fick iaf till ett bra schema i April, wee! Påsk i Sundsvall, kul!

Efter mötet gick jag på promenad med en något sliten Stefan. Jag tog två steg på ett Stefan-steg. Lilla Annie och långa farbrorn. ;) Sen var jag in å hälsade på söta Jenny uppe på söder. Hallåååå!! Hon har pool i Avesta så gissa om man ska dit å ha skoj nån helg i sommar då?! Skoj och Avesta? Går det att sätta i samma mening? Hmm, återstår att se i sommar...

Nu har jag gjort en restuppgift och städat lite här hemma... inge extremt, bara lite plock. Gryyymt ont i ryggen har jag iaf! Hatar min rygg! Den är alltid knas!

Nu sitter jag i min ensamhet och dricker vin och läser nya ELLE, love it! Ensam är stark! Men lite sällskap hade ju inte varit fel det heller...

PUSSPUSS

Ps. Man kan visst leva på rostmackor! HA! Ds.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Rostmackor är gott!!!!

Postat av: leila

vin å elle lät inet helt fel...

2007-03-12 @ 20:19:56
URL: http://www.leeilas.blogg.se
Postat av: Sofia

ha ha du är så söt och din blogg läses nu av 6 personer. Låt ingen lura dig att du kan leva på rostmackor smulan, tacka vet ja kötta bit och pära=mumma

2007-03-12 @ 21:14:23
Postat av: Annie

Hej Sofia! ååå, en köttabit å en pära är inte helt fel! Men är man en fattig student som inte prioriterar häftig mat så funkar rostmackor skitbra! Skönt att ha fått ännu en läsare... det är en hand och ett finger som förskole-kidsen skulle ha sagt det! Kram

2007-03-12 @ 21:42:43
URL: http://annieds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback