Bok-panik!

Gah! Jag och Carro skulle köpa våran jäkla psyk-bok men den är slutsåld och skulle ta alltför lång tid att få hem. Involverade alla vi kände... huvudvärken kom krypandes...
Efter att vi bestämde oss för att beställa "fel" upplaga för 600 spänn så ringer det en tjej som ville sälja sin bok. En kompis till en annan jag ringt och frågat om boken (2 helt okända människor). Ska få köpa den för 300 spänn på torsdag, rätt upplaga å allt! GRYMT!
Nu sitter jag här med min huvudvärk och funderar vart fasiken den här dagen tog vägen...?
Vaknade sent (helt ok med tanke på all sov-tid jag behöver ta igen).
Ner på stada och köpte data-tv-sladd så nu kan jag kolla på filmer fån datorn på tvn, wee!
Fikade med Perra. Drog ut på tiden så träningen skippade jag. Tänkte gå på senare träning men bok-paniken tog över halva kvällen...
Blir till å kliva upp tidigt imorgon istället för att gå på spinning och core. Nice! Kanske man kan ta sej upp i tid en ledig dag iaf, skönt!
På onsdag ska jag på cellprovstagning å Guuu, vad jag gruvar mej! Knipsa av nåt från karlar också! Grr...
Nu ska jag ta å ringa mamsen och höra hur hon haft det i London!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback