Braig dag!

Var på en, hör och häpna, bra föreläsning idag! Härliga människa som gestikulerade en massa! Självklart så var det inte svennar, utan från Belgien. Jag är så sugen på att bli utbytesstudent! Kanske Dublin...? Imorgon kommer en dubliner å föreläser iaf... spännande! Men jag får inte söka förrän nästa år, dumma regler...

Sen vart det solning igen, pepparkaka! (I wish!)
Ignorerade min förkylning och var nyss och spinnade med söta
Leila. Hon uppmärksammade mitt under passet instruktörens märkliga min... sjukt skoj! Inte riktigt läga att börja fnittra mitt under passet dock, typiskt!
Nu får jag i alla fall straffas och sitter alltså i soffan å hostar, blä, slem, urk!

Jo, glömde ju skryta om att jag lärde Elin sticka igår! Haha, ja, se 08-or... Hon blev en flitig sate i alla fall så idag köpte vi nya garn, redan slut ju! Vi är bundis med tanten på "Garnet". Hihi... Hon har stora förhoppningar om oss, hon tror att vi en dag kommer att kunna sticka mössor å shit! Åååå, madre mia! Tänk om det är sant? *hoppashoppas*

Nu ska jag fortsätta sticka och glo på trams på TV, hatar torsdagar! Men jag är glad ändå! Ingen vinner på att jag sitter å är negativ... blä!
Kanske ska man plugga lite... eller inte... Hur ska det sluta...? Det får ni veta imorgon...
Lämnar en Cliffhanger! HA!

Kommentarer
Postat av: leila

nej blev du mer sjuk!!? ja man blev nästan rädd för henne...ojoj...==)

Postat av: Stefan

Plugga?? Hmmm.. Du är studerande va?? Hmmm.. Äähhhh.. Skit i de.. Gå på slicken å ragga istället.. =oP hahaha

2007-03-08 @ 22:46:35
URL: http://nordan79.blogg.se
Postat av: Emma

Nämen, inte visste jag att du kunde sticka darling.. :) puss o kram

2007-03-09 @ 08:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback