...Carro...

Ibland är väl Carro bara för söt!
Springer runt här med sitt övertyperade hår, ser ut som en galning... Det är väl Greenman som gäller ikväll igen... hon ska hem te byyyyyn!
Vi har även bestämt att jag å Elin ska med henne helgen den 30-31a Mars, weee, så skojs! Att få se alla människor som verkar vara helt tossiga... Söt-Jessica, Johan, Henke, Emil, Emma å alla andra man hör så mycket tok om!
Men nu gosse är hon piffig å klar minsann!
Äh, tramsigt inlägg det här... men ibland blir man lite extra förtjust i sina vänner!
Mamma ringde nyss... tomprata lite... jag försökte avsluta lite fint med ett
"nej, nu ska jag nog umgås lte med Carro..."
varpå hon säger "meh, du är ju alltid med carro å aldrig med mej!"
Haha, mamma är gullig också...
Ska fylla i lite onödiga blogglistor sen om jag orkar så alla min trogna bloggläsare (ja,alla ni 5... haha!) kan få läsamer trams!
Idag är det fiiinväääääär!

Ps. Fick btw ett sjukt skoj mess av Josse. "Nu är det vår i Sundsvall. Turkarna står uppradade utanför Stadium!"
Haha, ett säkrare vårtecken än det finns inte! Ds.

PUSS

Kommentarer
Postat av: carro

Vad glad jag blir! DU är väl för söt!

Postat av: elinis

härligt citat!! :)

2007-03-10 @ 19:23:46
URL: http://elinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback