Igår...

...var den bästa dagen på länge! En sån där dag när allt är toppen och man är kär i allt och alla och vill krama sina vänner extra länge!

Dagen började med att jag skippade psykologin vilket kändes som ett skönt val då (lite ångest nu i efterhand...). Runt lunchsnåret blev jag och Josse bjudna på våfflor hos Perra! På vägen dit hittade jag blommor! Såna som växte ur marken, flera fina färger! Jag knyckte en liten lila och tog med till Perra. Hoppas den leverfortfarande i sitt lilla shotglas med vatten!
Karln är ju fantastisk! Väfflor, grädde, sylt...och...falukorv! Det hade han köpt för min skull... vi äter kall falukorv på sidan av våfflorna i min familj! MUMS! Sen klättrade vi ut på taket och surplade kaffe, myste under filtar och lekte Titanic-Rose.

Sen bar det av mot stada! jag och Josse strosade runt och kvittrade. Hittade ett par nya, vanliga, svarta gå-alltialla-vardagsskor, me like! Vi mötte upp Elin och skavsårs-Carro och traskade mot Brynäs och Röda korset! Weee! Solen sken på oss, solbrillor på och jag var lycklig!
Extra lycklig blev jag när jag hittade ett par söta bruna skor för 30 spänn. Klirr sa jag och slog till! ;) Lite stora är dom dock men med sommar-svällda fötter och tåbira ska dom nog hålla sig kvar på tossingarna!
Sen bar det av hemåt där vi slötittade på TV, lyssnade på musik, spelade Yatzy och jag och Elin slog till på cider och bira....   
.....vilket senare resulterade i att.....
....vi hamnade på en liten förferre hemma hos Stefan och en utgång på slick!
Såg en tjej som gjorde nåt nasty på "senen" på dansgolvet på en kille.... inte cool! Get a room!
Jag dansade, dansade, dansade och spelade lite BJ, vann cash! (spenderade nu...)
Husvagnsburgare!

image25

Bjuppar på en bild från Röda Korset där jag provade denna tuffa mössa! Håll till godo!

PUSS

Kommentarer
Postat av: leila

otroligt va het du är annie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback